Cieszę się, że doszedł do skutku mój pierwszy start w tym sezonie a jest to zarazem debiut w nowej klasie E-I +2.0 4×4. Nie jest to wynik nagłej gigantycznej mocy mojego Turbo Dziadka a bardziej dostosowanie się do nowych przepisów technicznych i chwilowy odwyk od atmosfery grupy historycznej. Modyfikacja jest jedna – brak zwężki w turbinie ;). W zeszłym roku na drugim podjeździe wyścigowym pierwszego dnia uległa awarii skrzynia biegów której nie dało się naprawić i czułem duży niedosyt jazdy bo trasa jest bardzo szybka i techniczna co bardzo lubię. Mam nadzieję, że w tym roku obejdzie się bez awarii. Będę walczył o poprawienie czasu podjazdu z poprzedniego roku. Proszę o kibicowanie i trzymanie kciuków numer startowy 14 (szkoda że nie 13 a próbowałem zmienić). Dziękuję jak zawsze sponsorom GIRLING, HENGST, ACCRE, NOEL STUDIO bez ich wsparcia w motosporcie bardzo trudno się żyje. Do zobaczenia na trasie.